طراحی سایت سامانه مدیریت شهری 137
سال اجرا: ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
http://137.tehran.ir/
توضیحات
رای اولين بار تلفن خدماتي ۱۳۷ به عنوان پل ارتباط بين مردم و شهرداري وبا هدف دريافت پيام شهروندان در خصوص مسائل شهري در سال ۱۳۷۹ به صورت يک صندوق صوتي پيام گير ايجاد گرديد. مرکز مذبور در بدو تاسيس به صورت شبانه روزي و به صورت سيستم گويا مبادرت به ضبط تماس و درخواست هاي شهروندان مي نمود و پيام هاي سامانه در ساعات اداري براي پيگيري به مناطق ابلاغ ميگرديد.
در مهرماه سال ۸۱ مرکز ارتباطات مردمي که زير نظر اداره کل روابط عمومي و بين الملل شهرداري تهران اداره مي شد، جايگزين سيستم پيام گير شهر گرديد که اين مرکز در سوم دي ماه سال ۸۴ باتوجه به گسترش درخواست هاي مردمي، با بکارگيري بستر فناوري اطلاعات جایگزین
روش قبلي شده و به تدريج از مرکز ارتباطات مردمي به مرکز هدايت و کنترل، ساماندهي و رسيدگي به معضلات شهري، شناخت مشکلات شهري و پل ارتباطي بين شهروندان و شهرداري تحت عنوان مرکز سامانه مديريت شهري ۱۳۷ ارتقا يافت. سامانه ۱۳۷، اصول شهروند مداري، محله گرايي، مشارکت مردمي، رفع فوري مشکلات شهري وپاسخگويي به مشکلات شبانه روزي بدون وقفه را سرلوحه گسترش فعاليت هاي خود قرار داد، تا با شعار سرعت، دقت، صحت نياز شهروندان را با مشارکت خود ايشان در کمترين زمان، به انجام رسانيده که نتيجه اقدامات فوق، افزايش آمار تماس هاي روزانه شهروندان با اين سامانه مي باشد .
طراحی پورتال سازمانی
ویدئو
دیدگاه شما
0
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
1399/09/29
741
1399/09/29
914
1399/09/26
587
1399/09/26
599
1399/09/26
536